Napi egymilliárd étkezésnek felelne meg a 2022-ben világszerte feleslegesen kidobott élelmiszer az ENSZ Környezetvédelmi Programjának (UNEP) szerdán közzétett jelentése szerint.
A SZÉP-kártya az egyetlen cafeteriaelem, amely egyelőre marad a kedvező adóterhekkel. A nagy adókülönbség viszont sokak szemét bántja. Tervezik az adótörvény változtatását, aminek a SZÉP-kártya lehet az áldozata - írja a Világgazdaság.
A cafeteria-rendszer jövő évi változásaiban egyedül a SZÉP-kártyára fizetett maximum évi 450 ezer forint maradt meg a kedvező adóteherrel adható juttatások között. Míg itt (az évi százezer forintos készpénzjuttatással azonosan) a munkáltatónak 34,5 százalékos adót kell fizetni, addig a többi hagyományos cafeteriaelem esetén emelkedik az adó.
Az Erzsébet-utalvány, az üdülési szolgáltatás, a munkahelyi étkeztetés, az iskolakezdési támogatás, a helyi utazási bérlet, a képzési költségek átvállalása vagy az önkéntes pénztári munkáltatói hozzájárulás után mind-mind közel 50 százalékos adót kell fizetni. Ami persze annyit jelent, hogy ezek a lehetőségek nem szűnnek meg, de jóval kevésbé éri majd meg őket igénybe venni - azért is, mert közben számtalan adómentes juttatással is kiegészült a rendszer. Az adókülönbség viszont azoknak a szolgáltatóknak biztos nem tetszik, amelyek a SZÉP-kártya piacán nem, de a többi juttatásén jelen voltak - vagyis sokan keresik az érvet ennek megszüntetésére.
Az átalakítás lehetőségét is kinyitja, hogy a kabinet újra szeretné írni az összes adójogszabályt. Tállai András a Nemzeti Adókonzultáción jelentette be, hogy az adózás rendjéről szóló törvény egyszerűsítése után az alanyi szabályokat is szeretnék új formába rázni, hogy azok logikusabbak és áttekinthetőbbek legyenek (hiszen folyamatosan változtattak a paragrafusokon). Ez azonban alkalmat ad arra, hogy a cafeteria-rendszert is másként rakják össze - akár 2018-tól is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében