Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Az átlagos napi forgalom duplájára, naponta körülbelül 16 000-17 000 vásárlóra számítanak az Auchan óbudai áruházában. A Sziget Fesztivál ideje alatt, augusztus 17-ig bővített, a fesztiválozók igényeire szabott termékekkel és szolgáltatásokkal várja vásárlóit. A zavartalan kiszolgálás érdekében megemelt számú munkaerő áll a betérők rendelkezésére.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a legkeresettebb termékek ez idő alatt a kézi vízpermetezők, horgászszékek, sátrak, matracok és a polifoam, melyből több mint 1000 darabot értékesít ilyenkor az áruház. Az Auchan nagy hangsúlyt helyez a sátorozás további kiegészítőire is, így a fesztiválozók több féle kispárna, pléd és hálózsák közül válogathatnak majd. Szintén sok fesztiválozó keresi a különféle szeszesitalokat, chipseket, kekszeket, vitaminokat, illetve a gyorsételeket és hidegkonyhai termékeket, szendvicseket is. Emellett az áruház szélesebb grillkínálattal, napi menükkel várja a fesztiválozókat, a grillmenük már 499 forintos áron elérhetőek lesznek.
A Sziget Fesztivál ideje alatt kalapokból, sapkákból, papucsokból egyéb kiegészítőkből és napszemüvegekből készül szélesebb választékkal az Auchan Óbuda, emellett idén többféle változatból álló övtáska kínálattal is hozzájárul a gondtalan szórakozáshoz. Természetesen az esetleges rossz időre is gondol az áruház, így gumicsizma és esőkabát is megtalálható lesz a polcokon.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Bemutatták a speciális, hadseregeknek szánt robotkutyát
- Bóka János az Arénában: igazodás vagy újraegyesítés, ez az unió nagy kérdése
- Megtámadták a Párbeszéd három aláírásgyűjtő standját, feljelentést tettek
- Közel 40 méterrel szárnyalta túl a síugrás világcsúcsát az olimpiai bajnok
- Sokaknak zsebbe nyúlós lett a felsőoktatás - számok
- Újabb kellemetlenség egy forgalmas vasúti szakaszon