A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
A Földművelésügyi Minisztériumhoz tartozó állami erdészetek idén a hangsúlyt a szociális tűzifaprogram sikeres lebonyolítására és a lakossági tűzifagyűjtés támogatására helyezik, így a mostani fűtési szezonban már nem várható a tavalyihoz hasonló központi tűzifa-rezsicsökkentés - írja a Népszabadság.
A tetemes és kötelező szállítási díjak miatt a rezsicsökkentett fa már tavaly is sokszor többe került, mint amit valaki maga vitt haza vagy saját úton vásárolt meg. Mi több, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint a farezsicsökkentés tavaly októberi meghirdetését követően a termék ára még nőtt is, a tűzifa csak augusztus óta 3,5 százalékkal drágult. A rezsiharc 2012 végi meghirdetése óta a szinte töretlen áremelkedés már közel tíz százalékra jön ki.A KSH szerint 2011-ben 3,9 millió lakott háztartásból több mint 700 ezerben fűtöttek csak fával, közel 130 ezerben fával és szénnel, mintegy 600 ezerben pedig gázzal és fával. Adataik szerint ma a magyar lakosság közel negyven százaléka, mintegy négymillió ember otthonát fűti részben vagy egészben fa vagy szén.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








