A két termék kedvező áron kínál célzott meleget azoknak, akik fáznak, ülőmunkát végeznek vagy izomfájdalommal küzdenek.
Helyszíni tapasztalataink szerint kb. 20-30 perces sorok vannak Budapesten több mobilszolgáltatónál. Olvasóink vidékről is hosszas várakozásról számoltak be.
Tegnap még csak a Telenornál voltak tömegek, kedden már a Telekom boltjaiban is sorban állnak az ügyfelek.

Helyszíni tapasztalataink szerint kedd délben Budapest belvárosában 20-30 perces várakozásra is számítani kell mindkét mobilszolgáltató ügyfélszolgálatain. Közben a vidéki nagyvárosokból is sorokról számoltak be: zalaegerszegi olvasónk például tegnap nem tudta elérni a Telenor telefonos ügyfélszolgálatát, ma délelőtt pedig azzal találta szembe magát, hogy az utcán állt a sor a mobilcég ügyfélszolgálatánál.
Ezek a legjobb strandok a Balatonnál 2015-ben: itt a lista - KATTINTS!
A Facebookon is sokan elégedetlenkednek: a legtöbben a hiányos tájékoztatást, a nehézkes ügyintézés miatt panaszkodnak. Azt írják, a Telenor ügyfélszolgálata még mindig elérhetetlen, ráadásul a cég honlapjának egyes oldalain pont most végeznek rendszerfrissítést.
De miért vannak ilyen hosszú sorok?
A Telenornál június 30-ig visszahívást igényelhetnek az ügyfelek, amennyiben nem fogadják el a július 1-jén életbe lépő díjszabás módosítást. A Telekom pedig júliusban új értesítőket küld, így a társaság előfizetői ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást - tájékoztatták a szolgáltatók az MTI-t hétfőn.
Az ügyfeleknek arra is érdemes figyelniük, hogy amennyiben nem nyilatkoznak a megadott határidőig, akkor életbe lép a szerződésmódosítás.
A Telenor arról tájékoztatott, hogy június 24-én és 25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatta érintett ügyfeleit a díjszabásuk várható módosításáról. Az előfizetők a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezhetik, ha nem fogadják el a díjváltozást, így az nem lép hatályba a számukra.
A Telenor jelezte azt is, hogy emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg megnövekedett a várakozási idő. Ezért a szolgáltató azt javasolja az ügyfeleknek, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Hozzátették, hogy a Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így az ügyfeleknek a visszahívásig nem kell aggódniuk a július elsejei tarifaváltozás miatt. Emellett a társaság hétfőn déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be, visszahívási igényüket ott is jelezhetik az ügyfelek.
A Telekom azt közölte, hogy a díjváltozásról szóló értesítőket júliusban fogja megküldeni az előfizetők számára. A számlás (postpaid) előfizetők a július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1. után, tehát a 15 napos nyilatkozási határidő onnantól kezdve számítható majd.
Amennyiben az előfizetők a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó szolgáltatói ajánlatra az ajánlat kézhezvételét követően 15 napon belül úgy nyilatkoznak, hogy azt nem fogadják el, az előfizetői szerződések változatlan feltételekkel hatályban maradnak.
A Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezenkívül minden más ügyfélszolgálati csatornán - személyesen a Telekom üzletekben, írásban, emailen - is jelezhetik, ha nem fogadják el a szerződésmódosítást.
A két távközlési szolgáltató társaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) a múlt héten kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifa módosítással kapcsolatos jogaikra.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








