Az online vásárlások során gyakori a túlméretezett csomagolás használata, ami jelentős környezeti terhet jelent.
25 millió forintot meghaladó azoknak a hamis ruházati kiegészítőknek az értéke, amelyeket pénzügyőrök találtak egy budapesti gyártelepen a rendőrséggel végzett közös ellenőrzés alkalmával.
A NAV Bevetési Főigazgatósága az ORFK Készenléti Rendőrsége közösen végzett ellenőrzéseket egy budapesti gyártelepen, ahol több különböző raktárt kutattak át egyszerre. A tárolóhelyiségekből nagy mennyiségű ruházati termék, lábbeli és egyéb kiegészítő került elő, amelyekről kiderült, hogy azok különféle világmárkák silány minőségű hamisítványai.A pénzügyőrök több mint 4500 darab hamis Nike, Adidas, Tommy Hilfiger, Puma, Lacoste, Burberry, Gucci, Armani, Chanel, D&G, Converse védjeggyel ellátott ruházati terméket, cipőt és egyéb kiegészítőt, valamint több száz darab hamis Hublot, Rolex, Breitling, Louis Vuitton, Michael Cors, Guesse, Patek Philippe, Dior, Oakly, Hermes, Ray Ban, Prada, Hugo Boss, Omega, Police márkajelzésű napszemüveget és órát találtak.
A pénzügyőrök ellenőrizték a nyugtaadási kötelezettségre és az alkalmazottak bejelentésére vonatkozó szabályok betartását is. Ezekkel összefüggésben a gazdálkodók harmadánál találtak szabálytalanságokat, két esetben pedig még online pénztárgéppel sem rendelkeztek a vállalkozások, ezért összesen több mint 6,5 millió forint pénzbírságot is kiszabtak a NAV munkatársai.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Inkább többre lesz szükség, mint kevesebbre – a heti munkaidő növelését sürgetik Ausztriában
- Eldőlt: a valaha volt legdrágább Duna-híd épül meg Magyarországon
- Lengyel külügyminiszter: Oroszország vereségével végződne a NATO elleni támadás
- Vitézy Dávid: a "turistabelváros" helyett a körúton túli Budapestet kellene fejleszteni
- Ferenc pápa fogadta Sulyok Tamást
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét