Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Van olyan üzlet a csongrádi metropoliszban, ahol konkrétan tábla tiltja, hogy babakocsival vásároljon az anya.
Két üzletben sem látják szívesen a babakocsikat Szegeden - írja a delmagyar.hu.
- mondta a lapnak egy anyuka, aki inkább nem vásárolt a boltban.
Nem ez az egyetlen üzlet az utcában, ahova nem lehet babakocsival bemenni. A pár méterrel arrébb lévő helyen konkrétan tábla tiltja a babakocsit. A dolog élét humorral igyekezett elvenni a tulajdonos, aki a bejárat elé kihelyezett táblán a "további tiltott elemek" között felsorolta még többek között a lovas kocsit, a taktikai nukleáris fegyvereket és a légkalapácsot is.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








