Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
Az utolsó, kereskedői tesztelések zajlanak Magyarországon az OTP Bank OTPay nevű, 2014 tavaszán elindított mobilalkalmazásának következő verzióján. Az OTPay integrálja a MasterCard globális, egyszerű és biztonságos fizetési platformját, a MasterPasst - tájékoztatta a Pénzcentrumot a MasterCard.
De mi az a MasterPass?
A MasterPass a MasterCard globális digitális platformja, amely online tárolja a vásárlók személyes és banki adatait valamint szállítási címüket, így ezeket nem kell a különböző webshopokba való be- vagy kijelentkezéskor újra és újra megadni. A fizetéshez mindössze rá kell kattintani a "Fizetés MasterPass-szal" gombra, és kiválasztani, melyik bankkártyánkról fizetünk, milyen szállítási címre rendelünk meg egy adott terméket, az adataink pillanatokon belül automatikusan betöltődnek.
A fejlesztők szerint ez jelentősen csökkenti a vásárlással töltött időt, hiszen nincs szükség hosszadalmas adatlapok kitöltésére, a fizetés gyors és egyszerű folyamattá válik. Az alkalmazás a MasterCard ellenőrzése alatt működik, ellátva a legmagasabb szintű biztonsági védelemmel, teljes biztonságban tárolva a személyes adatokat. Ez a fizetési mód jelenleg a világ 16 országában (közöttük hét európai államban), mintegy 60 000 webshopban használható.
Bár a rendszer jelenleg csak az online vásárlásra használható, számítani lehet arra, hogy előbb-utóbb a személyek közötti pénzküldés (mobilszámról mobilszámra), a számlafizetés vagy a mobilegyenleg-feltöltést is elérhető lesz.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








