Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Jócskán elmarad az idei malmi minőségű búzatermés az átlagtól. Ennek elsősorban a csapadékos időjárás az oka, hiszen gyakran zúdult eső a földekre, és a kombájnok napokig nem mehettek rá a gabonatáblákra. A kevesebb étkezési búza felhajthatja a liszt, és ezen keresztül a kenyér árát is - írja a Népszava.
Legalább 25-30 százalékos kenyér áremelésre lenne szükség év végéig ahhoz, hogy a sütőipar kompenzálhassa termelési költségeinek növekedését. Ez ugyan nem jó hír a fogyasztóknak, de egyáltalán nem biztos, hogy az iparág szereplői el tudják majd fogadtatni a költségnövekedésüket a kereskedőkkel, az elmúlt egy-két évben ugyanis ez nem sikerült. Ha most sem lesznek eredményesek az egyeztetések az átvételi árakról , akkor sok pékség nagy bajba kerülhet, mert a nyeresége már most is a nulla és az 1-2 százalék között van, ami pedig előbb-utóbb mindenképpen visszaüt a fogyasztókra is. Ugyanis, ha csődhullám söpörne végig a sütőiparon, akkor az végül kényszerű áremelésekbe torkollana, annak érdekében, hogy a túlélő pékségek talpon maradhassanak.-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








