Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
A piacról már eltűnt online térképszolgáltatások sorsára juthatnak az árösszehasonlító oldalak a Google egyik megoldása miatt. A keresőcég ellen 2010-ben indult trösztellenes eljárás az idén zárulhat le, az eredményen múlhat, hogy megjelenik-e Magyarországon a cég az e-kereskedelmben is - írja a Világgazdaság.
Amennyiben elmarad ez a megállapodás, illetve az Európai Bizottság elfogadja a keresőcég jelenlegi megoldási javaslatát, az hosszabb távon azt eredményezheti, hogy a rivális árösszehasonlító oldalak ugyanúgy eltűnnek a piacról, ahogy az online térképszolgáltatásokkal történt a Google Maps térhódításával.
Azt még nem tudni, hogy Magyarországon mikor indul el a Google Shopping, de középtávon szinte biztos, hogy nálunk is elérhető lesz. Székely Gergely, az Allegro Group jogi vezetője ezzel kapcsolatban elmondta, hogy az online kereskedőknek már most érdemes megkezdeniük a felkészülést arra, hogy megnőnek majd a költségeik.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








