Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Hárommilliárd forintnyi borkészletének értékesítését függesztette fel a Tokaj Kereskedőház Zrt., előzetes vizsgálatok ugyanis arra utalnak, hogy a korábbi vezetések idején alkalmazott "borkészítési" technikák vagy a nyilvántartások hibás kezelése miatt a készleten levő boroknál jelentős lehet azoknak a tételeknek az aránya, amelyek a társaság és a Tokaji elnevezés érdekében nem értékesíthetők - írja a Népszabadság és a Magyar Nemzet.
A belső vizsgálat, illetve a felfüggesztés tényét Illés Géza, a társaság jogi képviselője erősítette meg a napilapoknak.
A Népszabadság arról írt, hogy a hivatalos borpapírok, engedélyek, származási bizonyítványok és más dokumentumok látszólag rendben vannak. Ám a lap szerint bizonyossá vált: valójában "keverték-kavarták" a borokat, vegyítették a különböző évjáratú és minőségű termékeket, és nem megengedett módon házasították, vagyis pancsolták őket.
A Magyar Nemzet szerint mivel a vizsgálat még tart, nem lehet pontosan tudni, mennyi bort érinthet a hibás címkézés vagy szabálytalan házasítás. Ám mivel ezek fogyasztása élelmiszer-biztonsági kockázatot nem jelent, később a szabálytalan tételeket is forgalomba hozhatják alacsonyabb minőségi kategóriájú bortípusként vagy eredetmegjelölés nélküli borként. Az értékkülönbség miatt várhatóan így is súlyos veszteség fogja érni a céget.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








