Kevesebb mint negyven cég használja termékeinél a Magyar Termék megjelölést, holott az erre vonatkozó szabály lassan fél éve van hatályban - olvasható a Napi Gazdaságban.
A miniszteri rendelet szerint az tekinthető magyar terméknek, amely minden egyes alapanyagában, a csomagolást is beleszámítva, magyar származású, viszont sok olyan magyar, vagy magyarnak hitt márka van a boltok polcain, amelyek alapját importtermék adja.
A cikk arra is kitér, hogy a magyartermék-törvény továbbra sincs összhangban az uniós eredetjelöléssel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


