Akár a nevünk bemondásával is fizethetünk a jövőben egy amerikai vállalat, a Square fejlesztése révén. Ez a fejlesztés is hozzájárul ahhoz, hogy egyre inkább kiszoruljon a készpénzhasználat a mindennapokból - írja a New York Times.
Egy amerikai vállalat, a Square kisvállalkozásoknak kínál megoldást a kártyás fizetések kezelésére, ráadásul olyan olcsón teszi ezt, hogy ezzel tényleg kiszoríthatják a készpénzhasználatot a mindennapokból. Ennél még sokkal többet is tud a cég rendszere. Nemcsak kártyás fizetés lehetséges a Square fejlesztésével, de egy olyan mobilfizetéses rendszer is működtethető a segítségével, amellyel akár a nevünk bemondásával is fizethetünk a jövőben.
A vállalat legnagyobb befektetője az itthon is jelenlévő Starbucks kávézólánc, mely a következő időszakban intenzíven készül használni a fejlesztéseket. A kisboltoknak leginkább az okostelefonokhoz csatlakoztatható kártyaolvasó lesz hasznos, mellyel könnyen és főleg olcsón kiépíthetik saját kártyaelfogadó rendszerüket.
A termék nagy újdonsága még maga a szoftver, ami már az üzletbelépéskor felismeri a vásárlót és a pénztárnál már csak egy név bemondásával fizethetünk. Ahogy a kasszánál meggyőződnek személyazonosságunkról, a számlánkról azonnal lekerül a termék ára. Az amerikai Starbucks üzletekben biztos, hogy fizethetünk majd így, a népszerűségétől függően viszont akár könnyen el is terjedhet ez a módszer, hiszen egyre több kiéhezett okostelefon tulajdonos várja egy egyszer és biztonságos mobilfizetési rendszer megjelenését.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok