A jövő héten kezdődő Szigeten a Metapay 26 feltöltőponton 150 pénztárossal várja majd a fesztiválozókat. Összesen 200 ember dolgozik a készpénzmentes szolgáltatás megvalósításán.
A Metapay 2012-ben tovább fejlesztette a Metapay Fesztiválkártya rendszerét, s az OTP-vel és a Mastercard-dal együttműködve még több szolgáltatást nyújt. Így bővült a fizetési lehetőségek köre: 2012-től bármelyik bank által által kibocsátott Mastercard PayPass és Maestro PayPass eszközzel lehetővé vált a fizetés. A fizetési eszközök választéka is nagyobb lett: a Metapay Fesztiválkártya rendszere órát, kulcstartót, mobiltelefonon elhelyezett matricát is befogad, mint fizetési eszközöket.
A készpénzes feltöltés sokkal népszerűbb volt, mint a bankkártyás, amelynek az aránya 10 és 16 százalék között volt. A Szigeten várhatóan nagyobb lesz a bankkártyás feltöltés aránya a rendezvény hosszabb időtartama és a külföldiek nagyobb száma miatt.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








