Koroknai András, első magyarként jutott be a World Series of Poker (WSOP) főversenyének kilencfős fináléjába. Az "October Nine", mint ahogy a nevük is mutatja októberben ül majd asztalhoz - a végső győztes pedig több mint 8,5 millió dollárt (~2 milliárd forint) zsebelhet be.
Koroknai (Fröccsös Kori) András első magyarként érdemelte ki, hogy ott lehessen a Las Vegas-i pókervilágbajnokság döntőjében. Koroknai egyébként már szép karriert tudhat maga mögött. Korábban diadalmaskodni tudott a World Poker Tour (WPT) LA Classic-on, illetve a Budapest Openen is.

A 10 ezer dollár nevezési díjú főversenyen egyébként idén 6598-an indultak, s 7 nap kellett ahhoz, hogy kialakuljon a döntő asztal. Az "Októberi Kilencek" egyébként már biztosan nyertek 754 798 dollárt (~177 millió forint), de természetesen mindenki a több mint 8 és fél millió dollárt (~2 milliárd forint) érő első helyért hajt majd.

Koroknai a második hely birtokosaként - azaz a második legtöbb összeggel - ül majd a kilencfős döntő asztalához. A döntő csúsztatása már évek óta különböző marketing okokból történik, eddig november elején rendezték a világbajnoki döntőket, most viszont az amerikai elnökválasztás miatt ez október 28-31. közé fog esni.
Korábban is tértek haza egyébként magyar játékosok világbajnoki címet jelentő karkötővel Vegasból. Traply Péter (belabacsi), Gelencsér Péter (iteopepe), és Kwaysser Valdemár Ákos (Luigi) mind-mind diadalmaskodni tudtak a korábbi években. Ugyanakkor a főversenyen eddig senki nem jutott a "tűz" közelébe. Amennyiben Koroknainak idén sikerül diadalmaskodni, nevét a legnagyobbak közé - Doyle Brunson, Johnny Chan, Dan Harrington, stb. - vésik be a WSOP győzteseinek nagykönyvébe.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








