Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Közös javaslatot dolgoztak ki a mobilcégek a Nemzetgazdasági Tárcának: szerintük az igazságosság jegyében adózhatnának a műsorterjesztők is, így majdnem a felére csökkenhetne az adómaximum.
A mobilcégek azt szeretnék, ha a kábeltévé- és műholdas szolgáltatást nyújtó szolgáltatók is kivennék a részüket az adófizetésből. Így alighanem szórtabban oszlana el az az adóösszeg, amit a kormány be kíván szedni a távközlési cégektől. Ez azonban korántsem biztos, hogy így lesz. Ez a verzió ugyanis már az adóötlet megismerésekor is felmerült, s akkor állítólag a politikai kockázat miatt került le napirendről. Kétségkívül igaz ugyanakkor az is, hogy azóta az illetékesek rájöhettek: egy szektor egy-két speciális szolgáltatását adóztatni nem garancia arra, hogy a jogszabály megfelel minden hazai- és uniós szabályozásnak.
A szolgáltatók számításai szerint, ha javaslatukat a jogalkotó elfogadná, akkor a percenként és üzenetenként 2 forint összegű adóteherrel a magánszemélyek előfizetését a Kormány által javasolt 700 forint helyett havonta legfeljebb 400, a vállalati előfizetők előfizetését a Kormány által javasolt 2500 forint helyett havonta legfeljebb 1400 forint adó terhelné. Javasolták azt is, hogy a külföldi roaming szolgáltatásra az új adó ne terjedjen ki.
A Magyar Telekom, a Telenor és a Vodafone nyomatékosan kéri az Országgyűlést, hogy javaslataikat fontolja meg, és ha az új adó végül elfogadásra kerül, azt a javasolt módosításokkal iktassa törvénybe.
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.