Magyarországon másodszor, 2011. december 15-én rendezik meg az Ingyen Szállítás Napot. Ezen a napon a résztvevő webáruházak vállalják, hogy az aznap feladott megrendeléseiket díjmentesen szállítják ki úgy, hogy karácsonyig mindenki megkapja a csomagját.
A szervezők adatai szerint tavaly az első Ingyen Szállítás Napján voltak olyan boltok, melyek forgalma megötszöröződött. A nap egyre népszerűbb a fogyasztók körében többek között az Amerikai Egyesült Államokban, Kanadában, Ausztráliában és az Egyesült Királyságban is. Vannak, akik az egész karácsonyi vásárlásukat erre a napra időzítik, így akárhány boltból is rendelik meg az ajándékokat, megspórolják az szállítási költségeket. Ilyenkor karácsony előtt egy átlagos napon közel 1 milliárd forintot is költhetnek a magyarok internetes áruházakban.
Mint arról aPénzcentrum.hu is beszámolt, november végén rendezték meg a hasonló, Dotcommerce day nevű akciót. Akkor egy napig a csatlakozott webáruházak különféle kedvezményeket (leginkább akciós vásárlási lehetőségeket, ajándékokat) kínáltak, az online vásárlás népszerűsítésének érdekében.
Idén az interneten vásárolt karácsonyi ajándékok közül a mobiltelefon volt a legnépszerűbb, melyet az LCD és plazma TV-k, és a notebookok követtek a dobogón. Ezeket a termékkategóriákat a digitális fényképezők, a táblagépek és a játékkonzolok követték az Árukereső.hu december közepén készült elemzése szerint.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


