November 24-én megrendezésre kerül a Dotcommerce day nevű online vásárlási kampánynap. Ez a nap a tudatos internetes vásárlásról és a meglepő online kedvezményekről szól az egész országban.
A mozgalom célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
Az akciós napon a csatlakozott webáruházak különféle kedvezményeket (leginkább akciós vásárlási lehetőségeket, ajándékokat) kínálnak, az online vásárlás népszerűsítésének érdekében. A kampányhoz olyan (web)áruházak csatlakoztak, mint az Extreme Digital, a Bookline, a T-Mobile, a Brands.hu, a Praktiker, a Netpincér, vagy az easyJet.
Az egyik résztvevő, a Bookline lapunkat úgy tájékoztatta: olyan, kizárólag erre a napra készített kuponnal szeretné felhívni a figyelmet az online vásárlás előnyeire, mellyel akár 25 százalékot is megtakaríthatunk internetes vásárlásainkból. Az 5 százalékos speciális kupon alapkedvezményén túl a Bookline legtöbb sikerkönyvéhez akár 25 százalék kedvezménnyel juthatunk hozzá, míg számos zenei CD-t és filmet 10 százalékkal olcsóbban szerezhetünk be pár kattintással. A LEGO-játékokat, illetve az áruház új gourmet üzletágának különlegességeit minimum 10 százalék egyedi kedvezménnyel rendelhetjük meg.
Egy másik résztvevő, a Praktiker webshopján minden termékre 10 százalék kedvezményt ad egy hétig, csütörtöktől, csütörtökig.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








