November 24-én megrendezésre kerül a Dotcommerce day nevű online vásárlási kampánynap. Ez a nap a tudatos internetes vásárlásról és a meglepő online kedvezményekről szól az egész országban.
A mozgalom célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
Az akciós napon a csatlakozott webáruházak különféle kedvezményeket (leginkább akciós vásárlási lehetőségeket, ajándékokat) kínálnak, az online vásárlás népszerűsítésének érdekében. A kampányhoz olyan (web)áruházak csatlakoztak, mint az Extreme Digital, a Bookline, a T-Mobile, a Brands.hu, a Praktiker, a Netpincér, vagy az easyJet.
Az egyik résztvevő, a Bookline lapunkat úgy tájékoztatta: olyan, kizárólag erre a napra készített kuponnal szeretné felhívni a figyelmet az online vásárlás előnyeire, mellyel akár 25 százalékot is megtakaríthatunk internetes vásárlásainkból. Az 5 százalékos speciális kupon alapkedvezményén túl a Bookline legtöbb sikerkönyvéhez akár 25 százalék kedvezménnyel juthatunk hozzá, míg számos zenei CD-t és filmet 10 százalékkal olcsóbban szerezhetünk be pár kattintással. A LEGO-játékokat, illetve az áruház új gourmet üzletágának különlegességeit minimum 10 százalék egyedi kedvezménnyel rendelhetjük meg.
Egy másik résztvevő, a Praktiker webshopján minden termékre 10 százalék kedvezményt ad egy hétig, csütörtöktől, csütörtökig.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


