November 24-én megrendezésre kerül a Dotcommerce day nevű online vásárlási kampánynap. Ez a nap a tudatos internetes vásárlásról és a meglepő online kedvezményekről szól az egész országban.
A mozgalom célja, hogy az internetezőkkel megismertesse az online vásárlás előnyeit, ezzel segítve az internetes kereskedelem és a tudatos vásárlás fejlődését hazánkban.
Az akciós napon a csatlakozott webáruházak különféle kedvezményeket (leginkább akciós vásárlási lehetőségeket, ajándékokat) kínálnak, az online vásárlás népszerűsítésének érdekében. A kampányhoz olyan (web)áruházak csatlakoztak, mint az Extreme Digital, a Bookline, a T-Mobile, a Brands.hu, a Praktiker, a Netpincér, vagy az easyJet.
Az egyik résztvevő, a Bookline lapunkat úgy tájékoztatta: olyan, kizárólag erre a napra készített kuponnal szeretné felhívni a figyelmet az online vásárlás előnyeire, mellyel akár 25 százalékot is megtakaríthatunk internetes vásárlásainkból. Az 5 százalékos speciális kupon alapkedvezményén túl a Bookline legtöbb sikerkönyvéhez akár 25 százalék kedvezménnyel juthatunk hozzá, míg számos zenei CD-t és filmet 10 százalékkal olcsóbban szerezhetünk be pár kattintással. A LEGO-játékokat, illetve az áruház új gourmet üzletágának különlegességeit minimum 10 százalék egyedi kedvezménnyel rendelhetjük meg.
Egy másik résztvevő, a Praktiker webshopján minden termékre 10 százalék kedvezményt ad egy hétig, csütörtöktől, csütörtökig.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Idén nyáron is ellepik a magyarok a horvát tengerpartot, minden korábbi rekord megdőlhet
- Bűnügyi felügyelet alatt két diósgyőri szurkoló
- Videó a Hamász túszairól: valóság vagy propaganda?
- Megvan az Újpest új vezetésének első igazolása
- Szünetre megy a választásokig a törvényhozás
- CPAC – „Várjuk a szuverenista, konzervatív erők győzelmét”