Nem kell többé korán kelnie, s a számlákkal foglalkoznia annak, aki ezen a héten elviszi az Ötöslottó mesébe illő főnyereményét. Ezen a játékhéten már 1 milliárd 770 millió forintot is kaszálhat az, aki eltalálja mind az öt nyerőszámot.
Az Ötöslottó sorsolását - szokásához híven - ezen a héten is élőben közvetíti a Pénzcentrum.hu; este 19.30-ra az is kiderül elvitte-e valaki a busás főnyereményt.
Joker: 478642
Tudd meg, volt-e telitalálatos szelvény a héten! >> Kattints! <<
Az Ötöslottó főnyereménye immár tizenhetedik hete halmozódik. A legutóbbi telitalálat, egy 458 millió forintos főnyeremény a július 16-i sorsoláson szültetett 4 hét halmozódás után. A jackpot egyébként idén már második alkalommal lépi át az egymilliárdos "álomhatárt". A legújabb lottómilliárdost a június 11-i sorsoláson avatták, az öt nyerőszám akkor több mint 1,9 milliárd forintot ért.
Minden idők legnagyobb Ötöslottó nyereményét egyébként - amely több mint 5 milliárd forintot ért - 2003 novemberében húzták ki. A valaha volt legnagyobb nyeremények dobogóján a második helyet pedig a tavaly júliusban gazdára talált, több mint 3 milliárd forintos nyeremény hódította el. Bár az e heti 1,7 milliárd forintos főnyeremény is végleg megoldaná a szerencsés nyertes minden anyagi problémáját, ennek ellenére a legnagyobb lottónyeremények toplistáján mégis csak a 11 hely megszerzésére lenne elég.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A Szerencsejáték Zrt. a Pénzcentrum.hu érdeklődősére elmondta:" Tapasztalataink szerint hasonló összegű nyeremény hosszabb távon jellemzően növeli a játékkedvet. Míg egy átlagos játékhéten 3,5 millió alapjáték érkezik be, halmozódás idején ez a szám akár egymillióval is gyarapodhat." Mint az a grafikonon is jól látszik a 32., a 36. illeve a 41. játékhéten igencsak megugrott az eladott sorsjegyek darabszáma. A társaság ezzel kapcsolatban lapunknak elmondta: "Különsorsolásos akciók idején további növekedés tapasztalható: legutóbb szeptember 6-10., illetve október 10-15. között szerveztünk ilyen nyereménysorsolást."
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








