A következő hetekben indulnak a Tesco új márkái, melyeket az áruházlánc világszerte forgalmaz majd. A hírek szerint a termékek a közép-európai boltokba érkeznek majd először.
A Marketing Magazine értesülése szerint olyan új termékekkel rukkol elő a Tesco, amelyek felvehetik a konkurenciát a világ legnagyobb márkáival. Első körben egy jégkrém- és két állateledel-márkával próbálkoznak majd.
A szaklap úgy tudja, hogy a ChokaBlok fantázianévre keresztelt jégrém, a La-thams kutyaeledel és a NutriCat macskaeledel lesznek azok a termékek, amelyeket világszerte forgalmazni fog a lánc. A stratégia része, hogy ezeket a termékeket nem Tesco-logóval forgalmaznák, hanem saját márkát hoznak létre számukra.

Az újdonságra kíváncsi magyar vevők számára jó hír, hogy mindhárom termékcsoportot az áruházlánc közép-európai boltjaiban kínálja majd először, forgalmazásuk - a hírek szerint- már a következő hetekben indul. Bár konkrétumokról egyelőre nem tudni, nem elképzelhetetlen, hogy a termékek a magyar áruházak polcain is felbukkannak majd. A Tesco két új márkát is levédetett, így előbb-utóbb a boltokba kerülhetnek majd a Carousel játékok és a Muse ruházati termékek is.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 899 074 forintot 20 éves futamidőre már 6,42 százalékos THM-el, havi 145 468 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,93% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


