27 °C Budapest

Ez a világ legértékesebb márkája 2011-ben

Pénzcentrum
2011. május 9. 12:02

Az Apple lett a világ legértékesebb márkája, miután lekörözte az elmúlt négy évben vezető Google-t - írja a Bloomberg a WPP jelentésére hivatkozva. A harmadik helyet az IBM szerezte meg, míg a McDonald's negyedikként végzett.

Az Apple vált a világ legértékesebb márkájává, miután a márka értéke 84%-kal emelkedett, elérve a 153,3 milliárd dollárt - derül ki a WPP marketingkommunikációs tanácsadó vállalat legfrissebb jelentéséből. Az elmúlt négy évben vezető Google márkaértéke 2%-kal csökkent 111,5 milliárd dollárra, ezzel pedig a második helyre csúszott vissza. Az IBM értéke 17%-kal emelkedett, amellyel a harmadik helyet szerezte meg, míg a McDonald's a negyedik helyen végzett.

Az Apple esetén az iPhone és a Mac frissítései, valamint az iPad bevezetése biztosította, hogy a legutóbbi negyedévben közel megduplázta bevételeit és profitját.

A leggyorsabb növekedést a márkaértékben a Facebook mutatta (246%-os emelkedés), elérve a 19,1 milliárd dollárt, amely a 35. helyre volt elég. A második legdinamikusabb növekedést a Google kínai versenytársa, a 29. helyet megszerző Baidu könyvelhette el, amelynek értéke 141%-kal gyarapodott - írja a Bloomberg. 

 

Sok szülő így rontja el a gyerek fejlesztését: nem lehet elég korán kezdeni

Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.

Ennyibe kerül manapság egy luxus mobilház: ez lehet a lakásválság megoldása? + videó

Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?

Ilyen még nemigen volt itthon: itt a bejelentés, elindult a magyar Kickstarter

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában

Milliókat bukhat, aki így indít vállalkozást: jól meg kell gondolni, a KATA sem jó mindenre

Sokan alábecsülik, mennyire lényeges alaposan átgondolni, milyen vállalkozási és azzal együtt adózási formát válasszanak induló cégük számára.

NAPTÁR
Tovább
2022. május 20. péntek
Bernát, Felícia
20. hét
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?