Az Apple lett a világ legértékesebb márkája, miután lekörözte az elmúlt négy évben vezető Google-t - írja a Bloomberg a WPP jelentésére hivatkozva. A harmadik helyet az IBM szerezte meg, míg a McDonald's negyedikként végzett.
Az Apple vált a világ legértékesebb márkájává, miután a márka értéke 84%-kal emelkedett, elérve a 153,3 milliárd dollárt - derül ki a WPP marketingkommunikációs tanácsadó vállalat legfrissebb jelentéséből. Az elmúlt négy évben vezető Google márkaértéke 2%-kal csökkent 111,5 milliárd dollárra, ezzel pedig a második helyre csúszott vissza. Az IBM értéke 17%-kal emelkedett, amellyel a harmadik helyet szerezte meg, míg a McDonald's a negyedik helyen végzett.
Az Apple esetén az iPhone és a Mac frissítései, valamint az iPad bevezetése biztosította, hogy a legutóbbi negyedévben közel megduplázta bevételeit és profitját.
A leggyorsabb növekedést a márkaértékben a Facebook mutatta (246%-os emelkedés), elérve a 19,1 milliárd dollárt, amely a 35. helyre volt elég. A második legdinamikusabb növekedést a Google kínai versenytársa, a 29. helyet megszerző Baidu könyvelhette el, amelynek értéke 141%-kal gyarapodott - írja a Bloomberg.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








