Történelminek nevezi az angolszász sajtó a Coca-Cola legújabb sikerét. A friss számok szerint a cég cukormentes üdítőitalából Amerikában több fogyott tavaly, mint a klasszikus Pepsi kólából.
A hivatalos statisztikákat közlő Beverage Digest szaklap friss adatai szerint 2010-ben az Egyesült Államokban a Coca-Cola cukormentes változata, a Diet Coke (ezt a terméket a világ több más országában Coca-Cola Light néven forgalmazzák) megelőzte az eddigi második helyezett Pepsit az eladások tekintetében.
A piacon természetesen még mindig a Coke (azaz a klasszikus Coca-Cola) vezet, 17%-os piaci részesedéssel - ez éves szinten 1,6 milliárd doboz kólát jelent. Második helyre tört a Diet Coke, 9,9%-kal, harmadik helyre csúszott vissza a Pepsi 9,5%-kal. A Pepsi diétás terméke csak a hetedik helyen szerepel, olyan üdítők előzik meg, mint a Mountain Dew, a Dr. Pepper és a Sprite.
A Pepsi piaci részesedése egy év alatt 0,4%-kal csökkent: elemzők ennek okaként a hibás marketingkampányt nevezték meg (nem reklámoztak például olyan, az amerikai fogyasztók számára fontos médiaeseményeken, mint a Super Bowl). A hírek szerint 2011-ben megújult marketing-stratégiával rukkolt elő a Pepsi: a cég nagyobb hangsúlyt fektet klasszikus kólája reklámozására.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Holland polgármesterek az antiszemitizmus ellen
- Magyar Péter: közelítjük a Fidesz népszerűségét
- Szijjártó Péter: Magyarország konzervatív és patrióta sziget egy szélsőségesen liberális tengerben
- Moszka: új kapcsolatok kellenek Európával, miután Oroszország legyőzte Ukrajnát
- Bíróság elé állítják a tanárára székkel támadó diákot
- München is behúzza a kéziféket: drasztikus sebességkorlátozás jön