Történelminek nevezi az angolszász sajtó a Coca-Cola legújabb sikerét. A friss számok szerint a cég cukormentes üdítőitalából Amerikában több fogyott tavaly, mint a klasszikus Pepsi kólából.
A hivatalos statisztikákat közlő Beverage Digest szaklap friss adatai szerint 2010-ben az Egyesült Államokban a Coca-Cola cukormentes változata, a Diet Coke (ezt a terméket a világ több más országában Coca-Cola Light néven forgalmazzák) megelőzte az eddigi második helyezett Pepsit az eladások tekintetében.
A piacon természetesen még mindig a Coke (azaz a klasszikus Coca-Cola) vezet, 17%-os piaci részesedéssel - ez éves szinten 1,6 milliárd doboz kólát jelent. Második helyre tört a Diet Coke, 9,9%-kal, harmadik helyre csúszott vissza a Pepsi 9,5%-kal. A Pepsi diétás terméke csak a hetedik helyen szerepel, olyan üdítők előzik meg, mint a Mountain Dew, a Dr. Pepper és a Sprite.
A Pepsi piaci részesedése egy év alatt 0,4%-kal csökkent: elemzők ennek okaként a hibás marketingkampányt nevezték meg (nem reklámoztak például olyan, az amerikai fogyasztók számára fontos médiaeseményeken, mint a Super Bowl). A hírek szerint 2011-ben megújult marketing-stratégiával rukkolt elő a Pepsi: a cég nagyobb hangsúlyt fektet klasszikus kólája reklámozására.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








