Kétféle tápszert hívott vissza a forgalomból a Numil Kft. pénteken, mert a termékekben az előírtnál magasabb mennyiségű vitamint és ásványi anyagot találtak a termékminták bevizsgálása során.
A gyártó cég a kizárólag gyógyszertári forgalomban előforduló Milupa Komfort 1, jövő év március tizenhatodikai és jövő év április huszonegyedikei lejáratú, illetve a Milupa Milumil HA1 ez év december huszonkilencedikei és jövő év február huszonnegyedikei lejáratú termékeinek visszahívását rendelte el. A termék elfogyasztása esetén szorulás, ritkább esetben hányás és hasmenés fordulhat elő.
A vitaminok és ásványi anyagok megemelkedett mennyiségének legvalószínűbb következménye a tápszer elutasítása, a megszokottól eltérő szín, íz és illat miatt. Bár a további széleskörű mintabevizsgálások során hasonló anomáliákat nem tapasztaltak, a Numil Kft. úgy döntött, hogy tekintettel a terméket fogyasztó gyermekekre, fokozott elővigyázatossággal kíván eljárni, ezért a tápszereket visszahívja.
A cég jelezte: a visszahívás kizárólag a fent említett lejárattal rendelkező két termékre vonatkozik. Tájékoztatásuk szerint a cég már felvette a kapcsolatot a termék forgalmazóival és tájékoztatták a hatóságokat is. A gyártó a termékeket visszaveszi és az árát megtéríti. Az érintettek a részletekkel kapcsolatban termékek csomagolásán is megtalálható 06 80 331-233-as zöldszámon érdeklődhetnek.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








