Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
A kereskedők előzetes becslése szerint sikeresnek mondható a 2010-es karácsonyi vásárlási csúcsszezon. Így gyakorlatilag a válság kirobbanása előtti ünnepi forgalomról beszélhetünk - írja a Népszabadság.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára a lapnak elmondta: már biztosnak tűnik, hogy a 2010-es ünnepi szezon az egy évvel korábbihoz képest 4-5 százalékos bővülést hozott, ami annyit jelent, hogy a végre nekibátorodott vásárlók 840-850 milliárd forintot költöttek el decemberben, szemben a 2009-es 805 milliárddal.
A Media Marktnál bizonyos termékcsoportokban az ünnepek alatt egyenesen két számjeggyel nőtt a forgalom. Míg korábban a pénzszűkében lévő vásárlók az utolsó pillanatig böngésztek a különféle akciók között, most a jobb vásárlóerőben bízó kereskedők nem mentek bele -kényszerből - olyan akciózásba mint egy éve. Az is érezhető volt, hogy a vásárlók a nagy értékű árukat már ezüstvasárnap előtt megvették, majd utána, az aranyhéten inkább már az apróbb csecsebecsék megvásárlásával bíbelődtek.
A Tescónál a bronzvasárnap forgalma felülmúlta a várakozásokat, az ezüst- és az aranyvasárnap azonban nem volt olyan erős, mint várták. Ugyanakkor - alighanem a jó időnek is betudhatóan - az utolsó két nap dugig voltak az áruházak, s akkor a forgalom meghaladta a tavalyi év átlagát.
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


