A kereskedők előzetes becslése szerint sikeresnek mondható a 2010-es karácsonyi vásárlási csúcsszezon. Így gyakorlatilag a válság kirobbanása előtti ünnepi forgalomról beszélhetünk - írja a Népszabadság.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára a lapnak elmondta: már biztosnak tűnik, hogy a 2010-es ünnepi szezon az egy évvel korábbihoz képest 4-5 százalékos bővülést hozott, ami annyit jelent, hogy a végre nekibátorodott vásárlók 840-850 milliárd forintot költöttek el decemberben, szemben a 2009-es 805 milliárddal.
A Media Marktnál bizonyos termékcsoportokban az ünnepek alatt egyenesen két számjeggyel nőtt a forgalom. Míg korábban a pénzszűkében lévő vásárlók az utolsó pillanatig böngésztek a különféle akciók között, most a jobb vásárlóerőben bízó kereskedők nem mentek bele -kényszerből - olyan akciózásba mint egy éve. Az is érezhető volt, hogy a vásárlók a nagy értékű árukat már ezüstvasárnap előtt megvették, majd utána, az aranyhéten inkább már az apróbb csecsebecsék megvásárlásával bíbelődtek.
A Tescónál a bronzvasárnap forgalma felülmúlta a várakozásokat, az ezüst- és az aranyvasárnap azonban nem volt olyan erős, mint várták. Ugyanakkor - alighanem a jó időnek is betudhatóan - az utolsó két nap dugig voltak az áruházak, s akkor a forgalom meghaladta a tavalyi év átlagát.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Újabb drámai részletek a németországi buszbaleset ügyében
- Itt a pápa húsvéti szertartásainak menetrendje
- MBH Bank: 345,3 milliárd forint korrigált adózás előtti eredmény 2023-ban
- Megemelik a kecskeméti Mercedes-gyár dolgozóinak a fizetését
- Halálra gázolták a Magyar Közút egyik munkatársát
- Kerülje el az M1-est ha a fővárosba tart!