A közelmúltban már az európai kontinensre is megérkeztek a 3D televíziók. A technológiai újdonság értékesítési adatai azonban még szolidak, robbanásra pedig rövid távon nem is kell számítani a piacon - írja a GfK piackutatóra hivatkozva a Világgazdaság.
Egyelőre csak kevés 3D TV talál gazdára - derül ki a GfK franciaországi piacon végezett kutatásából. A piackutató vállalat év végig mindössze 200 ezer ilyen televízió értékesítést jósolja, mennyiségben mindössze 40%-át annak, amire a gyártók számítanak. A 3D-s készülékek elterjedését hátráltatja, hogy még igen drágák az ilyen típusú tévék. A legolcsóbbak is nagyjából 1300 euróba (kb. 360 ezer forintba kerülnek), melyhez hozzájön még a 3D-s tartalom élvezéséhez elengedhetetlen szemüvegek darabonként 100 eurós (kb. 27,5 ezer forintos) ára is.
Az eladások felfuttatásához a műsorszolgáltatók valamint a filmipar 3D-s tartalmának felpörgetésére van szükség. Idén azonban még viszonylag kevés elérhető tartalom lesz 3D-ben. Az ESPN és a Discovery megkezdte 3D-s adásának sugárzását. Rajtuk kívül más társaságok is közvetítenek részlegesen 3D tartalmat: például a francia nyílt tenisztorna, a Roland Garros meccseit vagy a dél-afrikai focivébé mérkőzéseinek egy részét. Később azonban általánossá válhat a sportesemények 3D-s közvetítése, valamint Hollywood és a videojáték-gyártók is egyre több, az új technológiát igénylő termékkel rukkolhatnak elő.
Egyes vélemények szerint a pornóipar és a sportközvetítések lehetnek a technológia húzótermékei. A készülékek tömeges elterjedéséig azonban a szakembereknek még olyan problémákat is meg kell oldaniuk, mint például a focimeccsek 3D-s közvetítése során szédülést, fejfájást okozó kameraállások kiszűrése.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








