A divat fellegvárainak tekinthető világvárosokban jelen lévő luxusmárkák közül egyre több nyit exkluzív üzletet hazánkban, így Budapest legszebb sugárútjának, az Andrássy útnak kínálata ma már vetekszik a világ legdrágább bevásárlóutcáival. Március 25-én újabb stílusikonnal gazdagodik az Andrássy út kínálata - áll a Magyarországi Olasz Kereskedelmi Kamara közleményében.
Budapest belvárosa kiemelkedő ütemben fejlődik, és a tradicionális bevásárlóutca, a Váci utca mellett az Andrássy úton megtelepedő márkáknak köszönhetően egyre nagyobb a választék a szuperprémium divatmárkákból. Szembetűnő az olasz érdekeltségű divatmárkák érdeklődése a kelet-európai terjeszkedés irányába. A magyar piac vonzó lehetőséget kínál az olasz divatcégeknek, akik egymás után nyitottak üzletet az elmúlt években. Csak, hogy a legnagyobbakat említsük: Gucci, Armani, Dolce & Gabbana, Roberto Cavalli és már mind önálló üzlettel rendelkeznek Budapesten. A legfrissebb hírek szerint heteken belül új stílusikon megjelenése várható az Andrássy úton, de a márka kilététét még titok övezi.
A high fashion luxusmárkák megjelenésével az Andrássy út lassan igazi felső kategóriás sétálóutcává alakul, és mivel a vásárlási preferenciák is sok hasonlóságot mutatnak a külföldi tendenciákkal, jó úton járunk afelé, hogy bekerüljünk a divatvilág nemzetközi vérkeringésébe. A feltételezés, miszerint ezek a márkák vonzzák egymást, és ahol az egyik megjelenik, ott előbb-utóbb a többivel is számolni kell, beigazolódni látszik.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok