Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A világ egyik legpatinásabb autómárkájának, a Rolls-Roycenak a beszállítója lett az Ajka Kristály Üvegipari Kft. Az autógyár összesen 700 luxuslimuzin felszerelésére adta le a megrendelését.
Az Ajka Kristály Üvegipari Kft. poharakat és palackokat gyárt a Rolly-Royce autóiba, az első 25 garnitúrából álló szállítmány az ünnepek előtti utolsó munkanapon, pénteken indult útnak - írja a Napi Gazdaság.
A Rolls-Royce az elmúlt év végén négy ajánlatot tevő cég közül választotta ki az ajkai társaságot, amely eddig mintegy 700 jármű felszerelésére kapott megrendelést. Katzer Zoltán vezérigazgató elmondta, eddig elsősorban whiskey-s palackokat, poharakat és pezsgős kelyheket gyártottak, de várhatóan üdítős kelyhek és különböző méretű borospoharak is készülnek majd az üzemben.
Az Ajka Kristály, miután rendelésállománya a gazdasági válság után mintegy 60 százalékkal csökkent. Nettő árbevétele 2007-ben még 2,1 milliárd forint volt, ez 2008-ra 1,8 milliárd forintra esett vissza, és a társaság adóssága pedig az elmúlt időszakban már meghaladta az 1,8 milliárd forintot.
A cég épp egy éve kényszerült arra, hogy csődvédelmet kérjen. Miután azonban több nagy konkurens gyártó is tönkrement, az év második felében változott a piaci helyzete - írja a lap.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


