Megállapodást kötött a kormány a fővárossal a BKV jövő évi működését lehetővé tevő állami támogatásról. A rossz pénzügyi helyzetben lévő közlekedési cég számára összesen 23 milliárd forint plusz forrást találtak a politikusok.
Kemény feltételeket támaszt a kormány a BKV és a főváros számára az újabb állami mentőövért cserébe - ez volt az egyik üzenete Szollár Domokos kormányszóvivő tegnapi nyilatkozatának.
A kormány feltétele, hogy a főváros is szálljon be plusz forrásokkal a BKV finanszírozásába. A közlekedési vállalat tarifáit pedig nagyjából 4-5%-kal kell megemelnie a tulajdonos fővárosi önkormányzatnak jövő év februárjától. A BKV-nak jövőre önerőből 7,3 milliárd forint költségcsökkentést kell kigazdálkodnia, valamint új szervezeti- és működési szabályzatot kell kidolgoznia a transzparens működés érdekében.
Korábban: 15 éve nem volt ilyen: nem emelik jövőre a BKV-tarifákat!
További feltétele a központi kormányzatnak, hogy a BKV, a Volán és a MÁV budapesti járatait hangolják össze, és minőségi illetve gazdasági szempontok megfontolása után a lehető legoptimálisabb megoldás alapján szervezzék át a főváros közlekedését - nyilatkozta Horváth Csaba fővárosi ügyekért felelős kormánybiztos a Kossuth Rádió reggeli műsorában.
A kormánybiztos a jövő évi jegyáremelést minimális mértékűnek tartotta, amely reál értéken csupán 1-2 forint díjnövekedést eredményez utazásonként.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








