
Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
Kelendőek a második generációs biometrikus útlevelek Magyarországon, az elmúlt bő négy hónapban közel 150 ezren váltották ki a legmodernebb magyar útiokmányt.
A júniusi bevezetéstől 2009. október 31-ig 140 758 db második generációs biometrikus útlevél iránti kérelmet nyújtottak be az állampolgárok. A második generációs biometrikus útlevél projekt keretén belül megteremtődött annak a lehetősége is, hogy a szülő, vagy törvényes képviselő a 14 éven aluli kiskorú számára személyazonosító igazolványt igényeljen. Az idén június 28. és október 31 között eltelt időszakban a nyilvántartási adatok szerint 14 év alatti kiskorú számára összesen 46 608 db személyazonosító igazolványt igényeltek.
A digitalizált ujjnyomatot is tartalmazó, második generációs e-útlevél bevezetésének, valamint az ehhez szükséges infrastrukturális és informatikai fejlesztéseknek célja Magyarország európai uniós tagságából eredő ez irányú kötelezettségének teljesítése volt. A biometrikus azonosítók alkalmazásával az úti okmányok biztonságosabbak a jogosulatlan felhasználással szemben, az okmány és annak valódi birtokosa között ugyanis megbízható és elválaszthatatlan kapcsolat jön létre.
A személyazonosító igazolvánnyal rendelkező 14 év alatti kiskorúak Európa számos országába utazhatnak az okmánnyal, így megszűnik az útlevél elkészíttetésének többletterhe, hiszen számukra az első személyi azonosító igazolvány igénylése illetékmentes.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával, az Elektronikus Közigazgatás Operatív Program keretében valósult meg 989 millió Ft-os támogatással - adta hírül az NFÜ.
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.