
Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
A Liberation című népszerű francia napilap november 9-i számában egy egész oldalas cikk szól a magyarországi fogászati turizmusról. A helyszíni riport címe: "Magyarország kedvelt desztináció: a fogászati kezelések 50%-kal olcsóbbak, mint Franciaországban."
Az összeállításban, az újságírónő Sopronban és Budapesten francia páciensekkel folytatott beszélgetéseiről számol be.
A Magyar Turizmus Zrt. franciaországi képviselete évek óta aktív szerepet vállal a Magyarországra irányuló fogászati turizmus népszerűsítésében is. A képviselet honlapján növekvő számban találhatók meg a "francophone", azaz francia páciensek fogadására felkészült budapesti és vidéki rendelők, valamint a fogászati turizmus szervezésére, közvetítésére alakult cégek, mint pl. a cikkben is szereplő Nicolas Pineau cége, az Eurodent'Air.
A fogászati turizmusban érdekelt vállalkozásokkal kialakított együttműködés keretében több kedvező újságcikk jelent meg, illetve különböző TV csatornák számoltak be a magyarországi fogászati rendelők tevékenységéről. A Liberation naponta több mint 800.000 olvasóhoz jut el. A francia vendégéjszakák közel 80%-a a Budapest-Közép-Dunavidék régióban realizálódik.
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Árcsökkentési programot indított a Lidl január elsejétől, melynek köszönhetően az első negyedévben már közel 400 termék ára mérséklődött.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.