24 °C Budapest

Elkészült a magyar turizmus bibliája

Pénzcentrum
2009. november 2. 08:47

A napokban ismertette a Magyar Turizmus Zrt. 2010-12-es stratégiai és marketingtervét. A szervezet jövőre még az idegenforgalom stagnálását várja, az utána következő két évben viszont már mind a beutazó-, mind a belföldi turizmus esetében enyhe növekedésben bízik- írja a Világgazdaság.

Róna Iván vezérigazgató elmondta: stratégiai céljuk jövőre a turizmusból származó bevételek szinten tartása, a következő két évben pedig 3-4 százalékos növelése.

További célkitűzés a következő években egy erős Magyarország márka kialakítása a beutazó- és a belföldi turizmusban egyaránt, továbbá a turisztikai kereslet területi és időbeni koncentrációjának csökkentése.

Az MT Zrt. kiemelt témaként kezeli külföldi kampányaiban az egészségturizmust, ez esetben az a cél, hogy a gyógy- és wellnessturizmus iránt hagyományosan érdeklődők mellett a fogászati, illetve a modern szépítő-fiatalító beavatkozásokat kereső külföldi vendégeket is Magyarországra csábítsák.

Természetesen prioritást kap majd a Pécs 2010 Európa Kulturális Fővárosa program, illetve a Fesztiválok Éve keretében a nagyobb zenei és kulturális események reklámozása is.

Erről ne maradj le!
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2022
A jövő vállalata - Zöld az út a fenntarthatóság felé!
Portfolio Digital Transformation 2022
Szektorokon átívelő tudás a belső folyamatoktól a termékig!
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?