Mintha csak a hollywoodi forgatókönyvírók írták volna az Avon legsikeresebb angliai értékesítőjének életét, 5 évvel ezelőtt arra is alig volt pénze, hogy a lakbérét kifizesse, ma pedig évi több mint 70 milliót keres az Avon termékein.
Az angliai Sunderlandben élő, most 29 éves Debbie Davist még 2004-ben rúgták ki az iskolai évei utáni első munkahelyéről. Egy nyomdában dolgozott havi 800 fontért, a leépítése után pedig 6 hónapig nem talált munkát. Komolyabb megtakarítások híján gyorsan elfogyott a pénze, és egy idő után nehézkessé vált számára a havi 400 fontos lakbér kifizetése, ezért jelentkezett az Avonhoz tanácsadónőnek.
Már az elején jól indultak a dolgok a cégnél. A hölgy az első három hét alatt 18 800 fontos (mai árfolyamon közel 5,5 millió forintos) forgalmat bonyolított a kozmetikai cégnek. A sikerén még saját maga is meglepődött, és nemsokára a barátját is beszervezte az üzletbe. Az elmúlt 5 évben a barátján kívül még további 2500 embert került a csapatába, akikkel együttesen évi 7 millió fontos forgalmat bonyolított, ami után ő mintegy 250 ezer font (kb. 72,5 millió forint) jutalékban részesült a cégtől.

A sikeres tanácsadónő és barátja a kiugróan magas jövedelem mellett idén elnyerték a cég legsikeresebb értékesítői díját, amiért cserébe a hölgy egy sport Mercedest, a barátja pedig egy BMW kulcsát is átvehette a vállalattól. Ezenkívül a fárasztó munka kipihenését segíti a kocsik mellé az Avontól kapott mallorcai utazás is - írja a Daily Mail.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








