5 °C Budapest

Nem árt tudni, pedig sok nyugdíjas még csak nem is hallott róla

Pénzcentrum
2009. október 23. 06:02

Frissítve! Az aktualizált adatokért és az internetes nyugdíj ügyintézés részleteiért kattintson ide:Nem árt tudni, pedig sok nyugdíjas még csak nem is hallott róla (2.)

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.


A korábbi cikk:


Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság közzétette az első félévre vonatkozó országos ügyfélelégedettség felmérés összesített adatait.

A válaszadók 41,8 %-a kereste fel nyugdíjigény benyújtása céljából az ügyfélszolgálatot, 14 %-uk általános felvilágosítást kért, míg az ügyfelek 10,7 %-a adatszolgáltatásnak tett eleget. Többen érdeklődtek a folyamatban lévő ügyeik aktuális állásáról, mások nyomtatványokat szereztek be, de akadtak, akik kivételes nyugdíjigényükkel érkeztek.

A várakozási idő az esetek többségében kevesebb volt, mint fél óra, az ügyfelek 55 %-a 10 percen belül sorra került. A válaszadók 1,8 %-a elégedetlen lehet a várakozási idővel, mivel több mint egy órát várakoztak az ügyfélszolgálaton.

A válaszadók többsége kiválónak tartja az ügyfélszolgálatok nyitvatartási rendjét és a körülményeket, de elégedettek az ügyintézők segítőkészségével és a munkatempóval is. A válaszadók mindössze 2,48 %-a nem járt sikerrrel az ügyintézés során, nem kapott megfelelő választ a kérdésére.

A többség átlagosnak tartja a kiszolgáló egységek színvonalát, de még kevesebb mint minden harmadik ügyfél él az elektronikus ügyintézés adta lehetőségekkel.

Korábban:Kényelmes nyugdíj-ügyintézés nem csak haladóknak!

NEKED AJÁNLJUK
A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2022. január 19. szerda
Sára, Márió
3. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Private Investor Day 2022
Mibe fektessünk 2022-ben? Tippek, elemzések, befektetési ötletek profiktól, Neked! Február 24-én online.
EZT OLVASTAD MÁR?