A British Airways (BA) kizárólag business class szolgáltatást nyújtó járatot indít London és New York között, miközben várhatóan csökkenti rövid távú járatainak számát. A kísérlet Willie Walsh vezérigazgató döntését hivatott segíteni abban a kérdésben, hogy a cég meg tudja-e tölteni gépeit kizárólag a brit fővárosból, illetve az oda repülő utasokkal vagy továbbra is szükség van az európai hálózatra, hogy elegendő utast biztosítsanak a hosszú távú járataikra.
A tengerentúli járatok területén ugyanis a BA már most piacvezető, a cég pedig hagyományosan a business és prémium osztályai miatt keresett az utasok körében. A kísérlet áldozatai épp azok a rövidtávú európai járatok lehetnek, ahol a fapados légitársaságok az olcsó jegyeikkel kiszorították a versenyből a BA-t.
A társaság egy új tarifa, az ülésdíj bevezetését is fontolgatja. Ez azokat az utasokat érinti, akik egymás mellé szeretnének ülni, vagy pedig kifejezetten az ablak, folyosó vagy vészkijárat mellé kérik a repülőjegyüket. A díj 10 és 60 angol font között mozogna attól függően, hogy az utas milyen járaton, illetve osztályon utazik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








