Tízből nyolc nő érez bűntudatot közvetlenül a vásárlás után -derül ki egy nemrég közzétett felmérésből. A legtöbben új cipőjük és ruhájuk miatt érzik kellemetlenül magukat.
A Skinny Cow angol jégkrémgyártó cég megbízásából készült felmérés szerint a nők 83 százaléka érez bűntudatot a vásárlás -és a túlköltekezés- után. A hölgyek leginkább új cipőjük, ruhájuk és kiegészítőik miatt érzik kellemetlenül magukat.
A válság hatására egyre többen érzik magukat bűnösnek, amiért költekeznek, sőt, egyre többször titkolják el párjuk előtt, mennyit is költöttek. Az viszont pozitívumnak tekinthető, hogy minden ötödik nő eladja használt ruháit, hogy azok árából újat vehessen.
A felmérés -melyben 3 ezer hölgyet kérdeztek meg- elsősorban a jégkrémgyártó népszerűségét mérte. Kiderült: a Skinny Cow annyira népszerű, hogy a nők 86 százaléka tudatosan keresi és kipróbálja új termékeiket.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








