Az Egyesült Államokban a számítógépes játékok eladásai hatalmasat estek júniusban, az idei 1,17 milliárd dollár 31 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban.
Ezzel egyértelművé vált, hogy a számítógépes játékok sokáig látványosan jól teljesítő piacát is utolérte a válság: az érdektelenséget nem lehet egyszerűen azzal magyarázni, hogy unalmas játékok látnak napvilágot. A legnagyobb pofont a konzol-eladások szenvedték meg: a Nintedo Wii forgalma 45, a Playstation 3-é 59 százalékkal esett vissza. Egyedül a Microsoft Xbox 360-as konzolja tudott némi pozitív eredményt felmutatni.
A játékok forgalma 29 százalékkal 625 millió dollárra csökkent, míg a konzol-kiegészítők forgalma 22 százalékkal 158 millió dollárra csökkent. A valaha bombabiztosnak számító iparág a felmérést készítő NPD szakértői szerint fájdalmas változásokon mehet keresztül, különösen, hogy a játékeladások statisztikáit az online játékok terjedése is veszélyezteti, igaz ez nincs hatással a konzolok eladási statisztikáira.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


