15 °C Budapest

A világsztárok is a gyorséttermekben nyomulnak

2009. május 14. 15:02

A világ egyik legnagyobb filmgyártó cége, a 20th Century Fox együttműködést kötött a McDonald's-szal: több várható sikerfilmet is hirdetnek majd a gyorséttermekben. Azonban a konkurencia sem marad tétlen.

Az együttműködés részleteiről annyit lehet tudni, hogy a filmstúdió olyan várható kasszasikereket reklámoz majd a McDonald's gyorséttermekben, mint a Ben Stiller főszereplésével készült Éjszaka a múzeumban 2, vagy a Jégkorszak animációs filmsorozat harmadik része.

Az étteremlánc elsősorban a gyerekeknek szánt menüivel promótálja a filmeket, például úgy, hogy a szereplők játékfiguráit adja majd a szendvicsek mellé. Ugyanakkor az együttműködés a gyorsétteremláncnak is előnyös: a gyerekeknek ugyanis sokkal jobban el lehet adni egy ételt, ha különféle -egyébként általában kimondottan alacsony áron legyártható- ajándékokat adnak hozzá.

Éjszaka a múzeumban 2 (Fotó: iwatchstuff.com)


A McDonald's éttermeiben világszerte 58 millió ember fordul meg naponta, így garantált, hogy a filmek reklámja óriási tömegekhez jut majd el.

Az étteremlánc legnagyobb konkurenciája, a Burger King a napokban jelentette be, hogy hasonló együttműködést kötött a Paramount Pictures stúdióval. Ez azt jelenti, hogy a Paramount által gyártott megaprodukciók -például a Star Trek, vagy a Transformers második része- a Burger King éttermeiben kapnak hasonló reklámfelületeket.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 23. kedd
Béla
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2024. április 23. 14:05
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem