Aki nem teljesíti a plakátok eltávolítását a határidő lejárta előtt, arra az önkormányzat szabhat ki bírságot.
Bundesliga játékosok irányítják hazánk kedvező ár-érték arányára a németek figyelmét.
A Magyar Turizmus Zrt. Németországban - az euró igen magas magyarországi vásárlóértékének bemutatása céljából - a nagyszabású müncheni plakátkampány mellett, híres Bundesliga játékosok segítségével kampányol, amelynek üzenete "Jetzt 20% mehr Urlaub fürs Geld"(Most 20%-kal több nyaralás a pénzéért).
Az MT Zrt. németországi külképviselete, a korábban már többször bevált módszerrel, azaz híres sportolók aktív közreműködésével hívja fel a figyelmet a hazai árelőnyre.

Hajnal Tamás (Fotók: mlsz.hu)

Dárdai Pál
Dárdai Pál és Hajnal Tamás méltán híres Bundesliga és magyar válogatott játékosok az árelőny mellett a magyar tájak szépségéről és változatosságáról, illetve az egyedülálló hazai egészség-turisztikai kínálatról nyilatkoztak.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A Társaság által fémjelzett anyagot Németországban 24 hírügynökség, 158 újság, 241 Tv és rádióadó, illetve több száz on-line hírportál kapta meg.
A kampányhoz természetesen új - konkrét összehasonlító árakat tartalmazó - honlaprész is tartozik, amely a www.ungarn-tourismus.de weblapon megtekinthető.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


