A Magyar Turizmus Zrt. müncheni külképviselete és a www.weg.de idén tavasszal nagyszabású nagyközönségi kampányt bonyolít le.
Ennek részeként az elkövetkező hetekben 1000 citylight poszter - 500 db Balaton, 500 db pedig Budapest tematikában - népszerűsíti majd München utcáin Magyarországot, és az "Ungarn - traumhaft günstig!" (Magyarország - Álomszerűen kedvező) szlogennel a nagyközönség figyelmét a kedvező hazai árakra irányítja.
Annak érdekében, hogy a figyelem felkeltése után a gyors foglalás is lehetővé váljon, az online utazásszervező saját honlapján is hirdeti Magyarországot. Ezen a héten egy figyelemfelkeltő hirdetéssel és direkt linkkel a weg.deBalaton ajánlataihoz, a későbbiekben pedig egy Balaton, illetve Budapest microsite-tal, melyek 2-2 hétig lesznek láthatóak a weg.de havonta kb. 1,1 millió látogatót és 14 millió oldallehívást számláló honlapján. Emellett "A hét tippjeként" kétszer is szerepel majd hazánk turisztikai kínálata az alkalmanként 120 ezer címre kiküldött weg.de hírlevélben.
A 2005-ben alapított weg.de egyébként az elmúlt három évben forgalom tekintetében az online utazásszervezők között a 4. helyre küzdötte fel magát. Az aktuális Stiftung Warentest (német minőségellenőrzés) felmérése szerint pedig a vizsgált 13 online utazási iroda közül a legjobb minőséget nyújtja. A közös akció első lépéseként az április 13-i héten 205 Balaton plakát látható München utcáin.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








