A BKV Zrt. várhatóan a második fél évtől mobiljegy bevezetését tervezi. Időalapú, hatvan és kilencven perces konstrukció várható.
A BKV tervei között a "mobil 60-90 jegy" megvalósítása szerepel, ennek érvényessége hétköznap fél öt és 23 óra közötti vásárlás esetén 60 perc, 23 óra és hajnali fél öt között, illetve hétvégén és munkaszüneti napokon 90 perc lenne.
A mobiljegy a többi jegy- és bérletárral nem lesz összefüggésben. Kiegészítő jellegű, azaz a tarifarendszer olyan új eleme, amellyel az utasok a nap bármely időszakában, bárhol jegyet tudnak vásárolni. A bevezetés egyelőre kísérleti jellegű lenne, a tapasztalatok elemzése és értékelése után véglegesítik.
A mobiljegy ára várhatóan 499 forint lesz - a mobilos tranzakciókhoz kapcsolódó egyéb költségeket az utas fizeti. A BKV számításai szerint a bevezetés első évében a vonaljegyvásárlások 3 százaléka valósulhat meg mobiltelefonnal.
Ez a féléves tesztidőszakban 340 ezer mobiljegy-értékesítést jelentene. A terveik szerint a gyakorlatban az utas a felszállás előtt SMS-sel megvásárolt jegyet a mobiltelefonja kijelzőjén mutatná meg a társaság jegyellenőreinek, akik az ahhoz rendelt, időszakonként változó azonosító alapján ellenőriznék az érvényességét. A közbeszerzési eljárás jelenleg előkészületi fázisban van.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








