29 °C Budapest

Lemosott mindenkit a Facebook

2009. március 31. 18:00

Töretlenül nő a Facebook népszerűsége, már önmagában is több látogatót vonz, mint legnagyobb riválisai. Egyes számítások szerint napi egymillió új tag regisztrálja magát az oldalon.

A Facebook lassan minden korábbi csúcsot megdönt, amit csak egy közösségi site megdönthet. A legfrissebb felmérések szerint az oldal napi egymillió új tagot regisztrál, a nézettsége pedig idén januárban elérte a 276 millió egyéni látogatót. Ez a Myspace 124 milliójával szemben 123 százalékos különbséget jelent.

Pedig egy évvel ezelőtt még fej-fej mellett haladt a két oldal, ám a Facebook az egyedi fejlesztői platformjának köszönhetően messzire húzott. A felhasználók által is könnyedén készíthető kisalkalmazások ezrei ugyanis tömegével vonzzák a látogatókat, bár saját tapasztalatunk is azt mondatja velünk, hogy van, akiknek már elegük van az alkalmazások miatt az oldalon végigfutó hihetetlen mennyiségű értesítőtől.

A Facebook egyedi látogatóinak száma egyedül januárban 17 százalékkal nőtt, szemben a Myspace 2 százalékos csökkenésével. Ennek ellenére egyik cég sem képes komoly összegeket generálni cégszinten a népszerűségéből. Bár a két oldal összesen 115 milliárd oldalletöltést produkál havonta, ami oldalanként három reklámmal számolva 345 milliárd reklámmegjelenést jelentene, a recesszióban visszafogott reklámköltségeknek köszönhetően eddig nem sikerült robbanásszerű bevételi növekedést elérni egyik oldalnak sem.

Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. június 15. vasárnap
Jolán, Vid
24. hét
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2025. június 14. 19:21
Agrárszektor  |  2025. június 15. 09:01