Az idei év nagy durranása a Twitter lehet a webkettes alkalmazások terén, annak ellenére, hogy a 140 karakteres üzenetek közzétételén kívül semmire nem alkalmas oldal továbbra is megosztja a netezőket, hogy akkor ez most oltári nagy hülyeség, vagy tényleg sokat rejtő kommunikációs csatorna.
A Twitter regisztrált felhasználóinak száma hatmillió körül alakul, és a legfrissebb adatok szerint nagyjából 55 millió felhasználó látogatja az oldalait havonta. A szolgálatást azonban nem csak lelkes magánemberek használják, akik feltétlenül tudatni szeretnék a világgal, mit is ebédeltek épp, hanem komoly vállalkozások is.
Az O2 brit mobilszolgáltató felmérést készített 500, húsz főnél kevesebb dolgozót foglalkoztató vállalkozás körében. Az eredmények alapján a cégek 17 százaléka használja a Twittert, ezek 28 százaléka pedig a legutóbbi négy hétben csatlakozott a hálózathoz. Ez alapján az O2 úgy becsli, hogy mintegy 700 ezer brit kis- és középvállalkozás publikál rendszeresen a Twitteren, ami enyhe túlzásnak tűnik a teljes, hatmilliós felhasználószámhoz képest. Különösen úgy, hogy egy másik felmérés szerint a britek körében tapasztalható robbanásszerű Twitter-mánia ellenére is csak az összes regisztrált user egytizede található a szigetországban, ami tehát magánemberekkel együtt sem több hatszázezernél.
Ennek ellenére a Twitter előnyeit nem lehet elvitatni. A kkv-k elsősorban termékek népszerűsítésére, széles körben való informálásra és például munkaerő-keresésre használják a szolgáltatást, mely akár mobileszközökön is elérhető. Az O2 becslése szerint egy Twitter-felhasználó vállalkozás akár 5 000 fontot is spórolhat marketing és hirdetési költségein, beleértve a munkaerő-toborzáshoz kapcsolódó kiadásokat is. A költségcsökkentés a válaszadók 62 százalékánál szerepelt, mint motivációs ok a twitterezésre.

A válaszok tanúsága szerint a kisvállalkozások remek lehetőséget látnak a szolgáltatásban, amelyen keresztül széles körben oszthatják meg a céggel kapcsolatos legfrissebb információkat, ezzel is közelebb hozva a vásárlókat. A vállalatok háromnegyede használja termékeinek promotálására a Twittert, csaknem fele kapcsolattartásra az üzletfelekkel, míg egyharmaduk a konkurencia híreit is szemmel tartja.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Egyelőre nem tudni, mekkora durranás lesz a Twitter Magyarországon, az viszont biztos, hogy egyelőre sokkal kevesebb felhasználója van, mint az összesen 175 millió regisztrációval rendelkező Facebooknak. Ez utóbbin a napokban érheti el a magyar felhasználók száma a százezret, így igazán érdemes lehet létrehozni egy profilt a cégnek és aktívan tartani a kapcsolatot a felhasználókkal. Semmibe nem kerül (na jó, időbe) és megéri. Mi rendeltünk már ezt-azt a Facebookon.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








