Új funkciókkal bővül az iWiW: több és részletesebb információ az adatlapokon.
Az eddig csak korlátozottan megadható munkahelyi, iskolai és lakóhelyi adatok mostantól bővíthetőek és kiegészíthetők. Ily módon az adatlapok könnyebben tükrözik majd a felhasználók életének meghatározóbb helyszíneit és a hozzájuk kapcsolódó időpontokat. A fejlesztéseknek köszönhetően az adatlapi információk lehetővé teszik, hogy a felhasználók könnyebben egymásra találjanak. A korábban felvitt adatok egyszerűen átvihetőek és módosíthatók a profil beállítások alatt.
Ezentúl a felhasználók, ismerőseik kölcsönös jóváhagyása mellett, adatlapjukon megmutathatják, honnan, s mikortól ismerik egymást. Természetesen a kapcsolatok részleteinek megjelenítését beállíthatják úgy is, hogy azt bárki, csak az ismerőseik, vagy kizárólag a közös ismerőseik láthassák. Az időpontokkal kiegészített személyes adatokból évről évre nyomon követhetők az adott felhasználó életének fontosabb állomásai.
A 2002-ben elindított iWiW mára a magyar internet egyik legfontosabb csomópontja, kiemelkedően legnagyobb látogatottságú közösségi oldala lett. Négymillió regisztrált felhasználó életének szerves része, vagyis népszerűsége kortól, nemtől, lakóhelytől függetlenül egész Magyarországra kiterjed. Rengetegen vannak azok, akik számára az iWiW az első szolgáltatás, amelyen keresztül rendszeres kapcsolatba kerülnek az internettel. Sokan csak azért lépnek fel a világhálóra, hogy az iWiW révén megerősítsék, továbbfejlesszék személyes kapcsolatrendszerüket, akik pedig korábban is rendelkeztek interneteléréssel, a szolgáltatás révén válnak napi felhasználókká. Az iWiW nemcsak a magyar internet vezető közösségi portálja, hanem igazi "web 2.0"-s szolgáltatás is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


