Új funkciókkal bővül az iWiW: több és részletesebb információ az adatlapokon.
Az eddig csak korlátozottan megadható munkahelyi, iskolai és lakóhelyi adatok mostantól bővíthetőek és kiegészíthetők. Ily módon az adatlapok könnyebben tükrözik majd a felhasználók életének meghatározóbb helyszíneit és a hozzájuk kapcsolódó időpontokat. A fejlesztéseknek köszönhetően az adatlapi információk lehetővé teszik, hogy a felhasználók könnyebben egymásra találjanak. A korábban felvitt adatok egyszerűen átvihetőek és módosíthatók a profil beállítások alatt.
Ezentúl a felhasználók, ismerőseik kölcsönös jóváhagyása mellett, adatlapjukon megmutathatják, honnan, s mikortól ismerik egymást. Természetesen a kapcsolatok részleteinek megjelenítését beállíthatják úgy is, hogy azt bárki, csak az ismerőseik, vagy kizárólag a közös ismerőseik láthassák. Az időpontokkal kiegészített személyes adatokból évről évre nyomon követhetők az adott felhasználó életének fontosabb állomásai.
A 2002-ben elindított iWiW mára a magyar internet egyik legfontosabb csomópontja, kiemelkedően legnagyobb látogatottságú közösségi oldala lett. Négymillió regisztrált felhasználó életének szerves része, vagyis népszerűsége kortól, nemtől, lakóhelytől függetlenül egész Magyarországra kiterjed. Rengetegen vannak azok, akik számára az iWiW az első szolgáltatás, amelyen keresztül rendszeres kapcsolatba kerülnek az internettel. Sokan csak azért lépnek fel a világhálóra, hogy az iWiW révén megerősítsék, továbbfejlesszék személyes kapcsolatrendszerüket, akik pedig korábban is rendelkeztek interneteléréssel, a szolgáltatás révén válnak napi felhasználókká. Az iWiW nemcsak a magyar internet vezető közösségi portálja, hanem igazi "web 2.0"-s szolgáltatás is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








