Hogy mik az élet nagy kérdései arra napjainkban talán a Google-statisztikák adják a legjobb választ. Míg tavaly a ki kicsoda listát még Isten vezette, addig idén a választásoknak köszönhetően már Obama került az érdeklődés középpontjába.
Az Economist által összeállított sorrend szerint az amerikaiak többségét még a mostani vérzivataros időkben is az a kérdés foglalkoztatja leginkább, hogy mi is a szerelem. A többi mi mit jelent kérdés azonban nem ennyire romantikus, hiszen a különféle betegségektől kezdve az IT-kifejezésekig sok minden megtalálható a 2008-as toplistán.
A személyeket illetően idén a politika került az amerikaiak látószögébe, így Obama, McCain és Palin nevei állnak az élen, de pop-sztárok is felkerültek a listára.

-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








