11 °C Budapest

Mostantól panaszunk meghallgatást nyer!

Pénzcentrum
2008. augusztus 29. 09:45

Szeptember elsejétől módosul a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének panaszkezelési rendje, ugyanis akkortól már a pénzintézeti ügyfelek egyedi panaszairól is hatósági döntést hozhat - írja a Világgazdaság.

Korábban a PSZÁF nem járhatott el, illetve nem tehetett igazságot egyedi ügyfélpanaszok esetén, erre a törvény ugyanis nem adott felhatalmazást, mostantól azonban bizonyos tartalmi elemek esetén kötelező lesz eljárást lefolytatnia.

A fogyasztóknak innentől tehát hatósági döntés lesz a kezében, így jelentősen javulhat érdekérvényesítő képességük.

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat, például a megtévesztő, félrevezető tájékoztatás esetén is - ha ez nem érinti a cégek közötti versenyt - a PSZÁF járhat el, bejelentés, vagy akár hivatalból is.

Idén várhatóan 8000 feletti panasz érkezik majd a PSZÁF-hoz, ami több mint 50 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest, köszönhetően a fogyasztói tudatosság növekedésének, és a tájékozottságnak is.

Példátlan összefogás a hazai Kickstarter mellett (x)

A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.

Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. március 25. szombat
Irén, Írisz
12. hét
Március 25.
A gofri világnapja
Március 25.
A Föld órája
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?