Elfogyott az Aréna Plaza kisebb bérlőinek türelme: azt mondják, eddig ráfizetés az óriásplázában működtetett üzlet. A 180 bérlőből negyvenheten bizottmányt alakítottak, és a napokban levelet juttattak el a tulajdonosnak és az üzemeltetőnek. A levélben felsorolt problémahalmaznak két sarkalatos pontja van: a bérlők szerint ma is láthatók annak nyomai, hogy a plázát sietve, hanyagul építették meg, másrészt lanyhának ítélik meg a reklámtevékenységet. Az eddig látott marketingtervek nem nyugtatták meg a kedélyeket - írja a Népszabadság.
Aréna bérleti díjai a fővárosi plázák között a legmagasabbak közé tartoznak. A tulajdonostól ezek csökkentését kérik, és megállapítják: a pláza reklámbüdzséjének legalább hatszoros emelésére van szükség ahhoz, hogy behozzák az ígért vevőszámot, és az Aréna betöltse azt a szerepet, amit a nyitás körüli reklámkampány sugallt: elhódítsa a tehetős vásárlókat a többi üzletközponttól.
A tulajdonos és üzemeltető még nem válaszolt a bérlők leveleire. A tulajdonosokat képviselő Roger Southam, az AAIM igazgatósági tagja és kereskedelmi szakértője azt mondta, hogy a marketingbüdzsé kialakításában figyelembe fogják venni a bérlői igényeket, ám a bérleti díjakat illetően szerencsétlennek nevezte, hogy a bérlők a sajtón keresztül üzengetnek a pláza vezetőségének.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Már ki is nevezték Szentkirályi Alexandra utódát - és az utód utódát is
- Napokon belül pénzre számíthat rengeteg háztartás
- Hatházi Róbert: a húsvét minden kor emberének ugyanazt az üzenetet hordozza
- Nagy változás a gyógymedencéknél - részletesen indokolt az NNGYK
- Ha autót vezet, akkor egy életveszélyes jelenség fenyegeti
- Friss kutatás: súlyos veszélyt jelent a használt sütőolaj