Bár október végére már minden üzlet bérlőre talált Magyarország és Közép-Európa legnagyobb bevásárlóközpontjában, az Arena Plazaban, a volt ügető helyén álló komplexum, csak most csütörtökön nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt.
A bevásárlóközpontban a hazai piacon jelen lévő világmárkák szinte mindegyike megtalálható lesz, a bérlői mix tömegcsalogató tagjait pedig a Tesco, az Electro World és a Peek&Cloppenberg adja. A komplexumban a ruházati boltokon kívül, külön szinten, alakították ki a szórakoztatóközpontot, itt nyílik meg Magyarország első, háromdimenziós élményt nyújtó mozija.
Amennyiben az Arena Plaza sikeres lesz, több bevásárlóközpont is fenyegetésként élheti meg majd jelenlétét a piacon. A veszélyeztettek között van a két metrómegállóra lévő Árkád és a Sugár, de akár a WestEndnek is lehet aggódnivalója. Ugyanis több olyan világmárka is van a bérlők között, amely mindkét vagy mindhárom bevásárlóközpontban üzemeltet majd kereskedelmi egységet.
Az Árkádot üzemeltető ECE Projektmanagement Budapest Kft. ügyvezető igazgatója, Gyalay-Korpos Gyula a Világgazdaság kérdése elmondta, hogy tudomásul vették az új helyzetet és még színvonalasabb szolgáltatásokkal szeretnék a bérlőket és a vásárlókat is maradásra bírni.
Nyúl András, a WestEndet építi TriGránit Zrt. operatív vezérigazgatója ezzel szemben egyáltalán nem tart az új szereplőtől. Véleménye szerint minden városnak megvan a maga bevásárló helye, és ez fővárosunk esetében ez egyértelműen a WestEnd, amely évi 22 millió látogatót fogad.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ököllel támadt az őt megbírságoló rendőrre
- Rafah ellen készül Izrael
- Az uniós értékek magyarországi helyzetéről fogadott el állásfoglalást az EP
- Fontos intézkedést vont vissza az NMHH szinte mindenhol
- Két hét alatt 12,5 kilósra nőtt a szegedi „csöppség” – videó
- Sikeres éve volt a MBH Jelzálogbanknak