1,5 millió látogatót várnak a ma nyíló első magyar Imax moziba, az Arena Plaza Mall bevásárló- és szórakoztató-központban - adja hírül a Világgazdaság.
Moshe Greidinger, a Cinema City International (CCI) vezérigazgatója kifejtette, a 23 termes 4000 néző befogadására alkalmas komplexum Kelet-Európa legnagyobb mozija. A beruházás teljes költsége 10 millió eurót tett ki. A vezérigazgató vélekedése szerint az első évben 1,5 millió látogatót vonzhat a mozi, amely majd 8-10 milliós forgalmat jelenthet a cégnek.
A pláza nyitásának késlekedése egy 20-25 éves élettartamúra tervezett mozi esetében árbevétel szempontjából szinte semmit sem jelent. Az Imax a jelenleg létező legkorszerűbb 3 dimenziós mozitechnológia, amely rendszerek létrehozásáre a CCI-nek kizárólagos joga van Lengyelországban, Csehországban, Bulgáriában, Romániában, valamint Magyarországon.
A jelenlegi a nyolcadik Imax terme a cégnek, a következőt Szófiában adják majd át. A következő hazai beruházást 1,5-2 év múlva tervezik, a Budai Skála helyén alakítanak majd ki egy 15 termes komplexumot.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








