Hat év szünet után 2026-ban visszatér a mezőny Portugáliába, a bejelentést nagy örömmel fogadták a rajongók,
Európa vezető bevásárlóközpont fejlesztője a Plaza Centers, és a Cushman & Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó közreműködésével minden üzlet bérbeadásra került Magyarország legújabb és legnagyobb bevásárlóközpontjában az Arena Plaza Mall-ban.
A novemberben nyíló új generációs komplexumban közel 200 kiskereskedelmi üzlet kapott helyet két emeleten, bruttó 65,000 m2-en. Az Arena Plazaba olyan ismert nemzetközi márkák költöznek mint a Zara, H&M, C&A, Mexx, Marks&Spencer, Benetton, Mango, Guess, Palmers, Douglas, Tommy Hilfiger, Esprit, Pull&Bear, Bershka és a Lacoste. A legnagyobb bérlők között található a Tesco, a Peek & Cloppenburg valamint az Electro World.
Szabó Viktória a Cushman & Wakefield kiskereskedelmi üzletágának vezetője elmondta:
"Az Arena Plaza bevásárlóközpont bérbeadása egyedülálló tapasztalat volt számunkra. A 65 000 m2-nyi komplexum sikeres bérbeadásához nagy mértékben hozzájárult a Plaza Centers-el való szoros együttműködés, a C&W elkötelezett kiskereskedelmi csapata, valamint a kereskedőkkel kialakított kedvező kapcsolatrendszer. Ennek köszönhetően könnyen elértük az általunk tervezett ideális bérlői összetételt és bérleti díjakat."
Az Arena Plaza kínálatát a 10,000 m2-es Tesco hypermarket, éttermek, kávézók, és széleskörű szolgáltatások gazdagítják. A komplexumban külön szinten került kialakításra a nagy területű szórakoztató központ egy 22 termes Cinema City multiplex mozival és Magyarország első, három-dimenziós élményt nyújtó IMAX mozijával.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A vásárlói parkolók az épület alatti kétszintes mélygarázsban lesznek több mint 2,800 autó részére. A "vásárlóbarát" szempontok alapján kialakított központ tágas belső terei és ovális forma-világa visszaidézi a korábbi lóversenypálya hangulatát. Az Arena Plaza épületét egybefüggő parkosított terület köti össze a Kerepesi úttal, mely kikapcsolódási lehetőséget kínál a látogatók számára.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







