Továbbra is a női lapokra van összességében a legnagyobb kereslet az újságárusoknál. A legolvasottabb lapokból napról napra, illetve hétről-hétre több mint egy millió darabot adnak el. A Szonda Ipsos felmérése szerint az elmúlt félévben pedig összesen több mint egymilliárd alkalommal vettünk kezünkbe újságot.
A Nemzeti Médiaanalízis azt mutatja, hogy szinte mindenki elérhető valamilyen napi, heti vagy havilappal. A felmérésben részt vevő 170 nap közül több mint egymilliárd alkalommal vettük valamelyiket a kezünkbe az elmúlt fél évben. Ezzel az olvasottság szinte nem változott a fél évvel ezelőtti adatokhoz képest. A legnagyobb lapcsoport továbbra is a női lapoké, de a tv-magazinok közül is eljut valamelyik szám minden harmadik felnőtthöz.

Bár azért nem biztos, hogy teljesen megbízhatóak a számok. A felméréshez az alanyokat egy számítógépes rendszer választotta ki. A kérdések arra irányultak, hogy az illető mikor olvasta utoljára a kérdéses lapot. Ha ez az időpont nem haladta meg az előző kiadás dátumát (vagyis heti lap esetén mondjuk két napja olvasta), akkor olvasónak minősült a felmérés alanya. Így azok, akik csak eseti jelleggel olvassák az adott újságot, minősülhetnek olvasónak, bár ez viszonylag kis százalék.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








