Az áfakulcs 15-ről 20%-ra emelése szeptembertől átlagosan valamivel több mint 4%-os díjemelkedést eredményez a kábeltévé előfizetők számára, a kábelcégek ugyanis ügyfeleikre hárítják át ennek hatását.
A legnagyobb hazai kábelcég, a UPC sem tesz másképp, a társaság álláspontja szerint azonban nem árt emlékezni arra, hogy az áfakulcs 25-ről 20%-ra csökkenését is érvényesítették az év elején az előfizetői díjakban - írja a Világgazdaság.
A kábelszolgáltatás díja persze az év elején is emelkedett: a UPC átlagosan 10, a T-Kábel 4-9, míg a FiberNet átlagosan 7%-kal emelte tarifáit.
A következő években a hazai kábelszolgáltatók számára is a digitális műsortovábbításra való átállás jelentheti a legnagyobb kihívást.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








